dinsdag 3 april 2018

Kracht van de Nacht van Theatergroep Atalanta


Er staat veel te gebeuren in de komende maanden. Eigenlijk is het al een hele tijd zo druk dat ik nauwelijks tijd heb om naar mijn blog om te kijken. Maar ik heb me voorgenomen er elke dag toch even voor te gaan zitten. Eerst meld ik hier De Kracht van de Nacht, een mooie poëtische familievoorstelling vanaf 8+. De voorstelling gaat op 1 mei in première in de Wolkenfabriek. Absoluut de moeite waard. Een nieuwe voorstelling van oude bekenden. Alle gegevens vind je hier beneden. 


De komende dagen staan hier een aantal premières van Beeldlijn (van De Loods en Marrit Koopmans en Walker Palcher), de nieuwe reeks workshops plus performance van ROODPALEIS op Zolder, de presentatie van de Veendammer Wind (volksopera in De Lange Leegte volgend jaar in Veendam), de première van Ontstaan in grote nood (27 en 28 juli 2018) en...



Geen opmerkingen: